jajecznica
Fit przepisy

3 pomysły na pożywne kanapki

Ser, szynka, ser, szynka… czy to się nie nudzi? Ja jestem osobą, która kładzie wszystko na chleb: jajecznicę, fasolkę,a nawet banana. Dlatego zwykle moje kanapki są bardzo urozmaicone. Dlatego poniżej chciałabym zaprezentować kilka moich ulubionych.

#1 Kanapki z pastą z makreli i jajka

pasta z makreli

  • pół makreli
  • jajko
  • fasola czerwona
  • 2 rzodkiewki
  • jogurt naturalny lub majonez
  • szczypiorek

 

Jajko gotujemy. W tym czasie mielimy makrelę, później jajko. Mieszamy z dodatkiem jogurtu. Dorzucamy warzywa i fasolę.

 

#2 Kanapki z jajkiem

Tu mam 2 propozycje:

kanapki z jajecznicą

 

Potrzebne nam będą 2 jajka, 50g ciecierzycy z puszki, garść szpinaku, szczypiorek i kiełki. Jajka wystarczy roztrzepać z łyżką jogurtu nat. i dodać przyprawy. Smażymy z warzywami.

bułka z jajkiem i awokado

 

Tutaj miałam bułkę orkiszową z jajkiem ugotowanym na miękko, szynką i warzywami. Ale zwykle zamiast szynki jest tam awokado pokropione sokiem z cytryny, solą, pieprzem i czosnkiem granulowanym. Uwialbiam to!

 

#3 Kanapki z łososiem

Te kanapeczki to nic prostszego! Potrzebujemy jedynie 50g wędzonego łososia, serek almette pod spód i warzywa. To wszystko!


Ja zawsze jem je na kolację. Ale myślę, żę również nadadzą się świetnie na śniadanie czy lunch.

 

A może wolisz propozycję na śniadanie? Owsianka będzie świetna. Zajrzyj!

Leave a Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *